A partir d’aquest dijous, 10 de novembre, els supermercats Supermas comercialitzaran la nova marca de menjar saludable Cuinara, que neix a l’empara d’Àuria grup.
Cuinara és una marca de menjar saludable sense additius que presenta una gamma de productes lineals i refrigerats que contenen les proporcions necessàries d’ingredients -nets, pelats i trossejats- per cuinar cremes de verdures per a dues o tres racions. El llançament de productes conté una gamma de tres propostes culinàries: crema de verdures, crema de pastanaga i crema de carbassa. Una gamma que té l’objectiu d’anar incorporant noves receptes, coincidint, també, amb els productes de temporada.
‘Un, dos, tres: una crema de pagès’ és el lema promocional d’aquest producte saludable que es ven en un envasat sense conservants, amb l’objectiu que el consumidor només l’hagi de bullir, triturar i servir. D’aquesta manera, es posa a l’abast de tothom un producte bo i sa, amb les proporcions justes perquè cuinar verdura pugui fer-se en un tres i no res, sense haver-se de preocupar per les mides o la compra a l’engròs de tots els ingredients.
Valor social
Amb Cuinara, Àuria grup intensifica el seu compromís de generar creixement econòmic en el marc de l’economia social, ja que tot el producte es genera a les instal·lacions d’Àuria cooperativa, el centre especial de treball d’Àuria grup. La campanya de llançament es fa en estreta col·laboració amb els supermercats Supermas amb la vocació de fer arribar al consumidor final una manera fàcil, còmoda i saludable de cuinar cremes de verdures sense complicacions. D’aquesta manera, Supermas referma l’aposta que ha fet des dels seus orígens pels productes de proximitat, de qualitat i saludables, i en aquest cas també amb un important valor social.